Klachtenreglement

Klachtenreglement

Natuurlijk doen wij onze uiterste best u te helpen bij uw hulpvraag. We hebben een inspanningsverplichting om samen met u te kijken wat er gedaan kan worden aan uw gezondheidsprobleem. En dat doen we graag!
Tóch kan het gebeuren dat u een negatieve ervaring hebt bij uw bezoek aan onze praktijk. Dat kan bijvoorbeeld te maken hebben met de verstandhouding / bejegening met uw fysiotherapeut(e), afspraken die niet nagekomen worden of geschepte verwachtingen die niet waargemaakt kunnen worden.
Het zou het mooiste zijn indien u dit met uw behandelaar zelf kunt bespreken. Soms ligt dat echter moeilijk. U kunt dan contact opnemen met onze klachtenfunctionaris Yvonne Hermans. Dat mag via ons centraal telefoonnummer 0485-382307 (maandag, dinsdag en donderdag is Yvonne in de praktijk) of via mail: yvonne@fysioronaldkorsten.nl
Ook bij onze beroepsorganisatie KNGF is het mogelijk in gesprek te gaan met een klachtenfunctionaris. Daarnaast kan het probleem voorgelegd worden bij de geschillencommissie van het KNGF. Meer informatie over de klachtenregeling van het KNGF vindt u hier.